woensdag 4 februari 2009

Cinsel gücü artıran formül

Cinsel gücü artıran diyet

Düşük yağlı, düşük kolesterollü Cinsel Gücü Artıran Diyet'i uyguladığınızda ve biraz da egzersiz yaparak (sağlığınızın iyileşmesi ve aynı zamanda cinsel organlara kan akışının artması için ) siz ve partneriniz sağlıklı bir cinsel hayatın keyfini uzun yıllar boyunca çıkartabilirsininiz.

Bu diyet aşağıdakiler olmadan bir işe yaramaz

• Eğer herhangi bir şey genel sağlık durumunuz için iyi ise aynı zamanda cinsel hayatınız için de iyi olacaktır. Bu nedenle bu diyet daha dinç hissetmeniz için az yağlı ve iyi dengelenmiş gıda seçeneklerini içermektedir.

• Afrodit’in suda doğduğu söylenir dolayısı ile bir çok deniz besini afrodizyak olarak tanımlanmıştır. Bu beslenme planı, hisleri harekete geçirecek lezzetli deniz besinleri olmazsa olmaz.

• Biber, cumin, arnavut biberi gibi baharatlar vücudu ısıtırlar. Bu diyet vücut ısısını arttıracak baharatlar içermektedir.

KAHVALTI

Birinci seçenek:

Pudra şekerine batırılmış çilek
Taze sıkılmış portakal suyu
Omlet

İkinci seçenek:

Greyfurt üzerine maraşino kirazı
Kızarmış ekmekler üzerinde kırmızı soğanlı, yağsız krem peynirli ve marullu, tütsülenmis somon
Taze çekilmiş kahve

Üçüncü seçenek:

Pankek
Taze kiraz
Greyfurt suyu
Cappuccino

ÖĞLE

Birinci seçenek:

Çilek tutkusu çorbası
Tam tahıllı peynirli kraker
Zeytinyağlı kuşkonmaz salatası
Taze armut

İkinci seçenek:

Nicoise salatası
Tuscan ızgarada sarımsaklı ekmek
Yağsız çikolatalı brovni

Üçüncü seçenek:

Fransız ekmeğinden pizza
Zeytin
Fındıklı ve kuruyemişli taze elma dilimleri

AKŞAM

Birinci seçenek:

İstiridye bienvielle
Karışık yeşil salata
Haşlanmış armut

İkinci seçenek:

Enginarlı sotelenmiş tavuk
Parmesanlı sıcak ekmek dilimleri
Yeşil salata
Çikolataya batırılmış taze kiraz, çilek

Üçüncü seçenek:

Tatlı ıstakoz kuyruğu
Ispanak salatası
Sıcak sandviç ekmeği
Düşük kalorili çikolatalı pasta

Aman bunlara dikkat!

Yapılması gerekenler

• Lezzetli, değişik ve belki nadir bulunan yiyecekleri tercih edin.

• Tabaktaki yiyeceklerin afrodizyak sayılan ,enginar, istiridye, çilek ve çikolata olmasına özen gösterin.

Uzak durulması gerekenler

• Özellikle geceleri yediğiniz yağlı yiyecekler. Kan akışını sindirim sistemine yönlendikleri ve üreme sisteminden uzaklaştırdıkları için yağın sindirimi uzun zaman alır.

• Çok fazla alkol kullanılması. Az miktarda alındığında alkol rahatlatıcı bir etki yaratırken fazlası uyutucu etki yaratır.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen