woensdag 4 februari 2009

Selülit diyeti


Kalça ve bacak üstü yağlarınızı eritmek için denemediğiniz şey kalmadı değil mi? Eğer selülit eritme diyetini uygularsanız kısa zamanda amacınıza ulaşabilirsiniz.

Selülit eritme diyeti yaparken...

• Mutlaka iki günde iki litre su içmelisiniz.

• Sıvı ihtiyacınızı daha çok su ile giderin. Çay, kahve ve kola gibi selülit yapıcı içecekler içmeyin.

• Mideniz uygulayağınız selülit diyetine uyum sağlayıncaya kadar, açlığınızı öğünlerin aralarında domates,salatalık, karpuz vb. gibi kalori değeri düşük olan yiyecekler yiyerek giderin.

1. gün

Kahvaltı: Yağsız yoğurt, armut ve bir tatlı kaşağı balla hazırlanan müsli.

Öğle: Chili sosu ile hazırlanan tavuk, iki kaşık az yağlı pilav

Akşam: Dana jambonla hazırlanmış yağsız salata.

2. gün

Kahvaltı: 1 dilim kepekli tost ekmeğinin üstüne yağsız krem peynir sürerek üstünü salatalıkla süsleyin. Yanında şekersiz çay tüketebilirsiniz.

Saat 10.00: Bir avuç kuru meyve

Öğle: Bir tabak yağsız makarna, bir tabak mantar yemeği (150 gram mantarı yıkadıktan sonra ortadan bölün ve 1 kaşık zeytinyağıyla kavurun. İçine bir adet ezilmiş sarımsak ve küçük kesilmiş taze soğan ekleyin. Tuz ve karabiber ile tatlandırabilirsiniz.)

Akşam: Göbek, havuç, salatalık, domates, kırmızı lahana, haşlanmış mısır, taze soğan, yağsız beyaz peynir, sirke ve bir tatlı kaşığı zeytinyağıyla hazırlanan salata. Yanında iki dilim kepekli ekmek.

3. gün

Kahvaltı: Yağsız yoğurt, çilek ve bir tatlı kaşığı balla hazırlanan müsli.

Öğle: Bir tabak az yağlı piyaz, iki kaşık az yağlı pilav.

Akşam: İki adet haşlanmış kabak ile hazırlanmış salata, yanında iki dilim kepekli ekmek.

4. gün

Kahvaltı: 2 dilim tavuk jambonlu, kepekli tost ekmeği, şekersiz meyve çayı.

Saat 10.00: Bir avuç kuru meyve

Öğle: 1 tane ızgara balık, 2 kaşık az yağlı pilav

Saat 16.00: Çilekli süt

Akşam: Fasulyeli mantar salatası, 1 dilim kepekli tost ekmeği (Fasulyeleri haşladıktan sonra soğumaya bırakın. Mantarları yıkayıp ortadan böldükten sonra bir kaşık zeytinyağın ile 2 dakika kavurun. Fasulye ile mantarı karıştırın. İçine arzunuza göre maydanoz da ilave edebilirsiniz. Tuz ve karabiber ve limonla tatlandırın.)

5. gün

Kahvaltı: Yağsız yoğurt, elma ve bir tatlı kaşığı balla hazırlanmış müsli.

Öğle: 1 adet ızgara et, yağsız salata, bir dilim kepekli ekmek

Saat 16.00: Bir dilim karpuz

Akşam: Tavuk jambonla hazırlanmış yağsız salata.

6. gün

Kahvaltı: 2 dilim kepekli tost ekmeği, yağsız beyaz peynir, domates.

Saat 16.00: Bir avuç kuru meyve

Öğle: Ispanaklı omlet, bir dilim kepek ekmek

Saat 16.00: Muzlu süt

Akşam: Ton balıklı bir salata, bir dilim kepekli ekmek (Salata hazırlanışı:Göbek marul,domates, salatalık ve havucu yıkayıp doğrayın. İçine bir küçük kutu yağsız ton balığı ilave edin. Bol limon ve bir tatlı kaşığı zeytinyağı ile tatlandırabilirsiniz)

7. gün

Kahvaltı: yağsız yoğurt, bir kivi ve bir tatlı kaşığı bal ile hazırlanan bir kase müsli.

Saat 10.00: Bir avuç kuru meyve

Öğle: Bir adet ızgara tavuk, 2 dilim kepekli ekmek

Akşam: Beyaz peynirli domates salatası, 2 dilim kepekli ekmek

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen